NetDirector® Automotive Business Intelligence - GForces

NetDirector® BI

Niezrównany wgląd.

Skuteczne Big data

Platforma NetDirector® została zbudowana w oparciu o naszą wiodącą w swojej klasie technologię V10, z inteligentną infrastrukturą danych u jej podstaw. Każdy moduł i każda funkcja zostały wbudowane w system analityczny w celu zapewnienia spójnych i unikalnych zbiorów danych przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z GDPR i globalnymi standardami ochrony danych.

Dzięki ponad 4 miliardom interakcji zarejestrowanych w ponad 50 krajach, NetDirector® BI jest wykorzystywany przez wiodących producentów, agencje i firmy konsultingowe do formułowania wglądu i rekomendacji operacyjnych wspierających sektor motoryzacyjny w przejściu na rozwiązania mobilne.

Aby umożliwić Ci pracę z Twoim Data Lake, łączymy je z Amazon Lambda, dzięki czemu możesz zadbać o wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia i skalowania Twojego kodu z wysoką dostępnością. Możesz skonfigurować swój kod tak, aby automatycznie uruchamiał się z innych usług AWS lub dzwonić bezpośrednio z dowolnej aplikacji internetowej lub mobilnej. Oprócz tego Amazon EMR bezpiecznie i niezawodnie obsługuje szeroki zestaw dużych przypadków wykorzystania danych, w tym analizę dziennika, indeksowanie stron internetowych, transformację danych (ETL), naukę maszynową, analizę finansową, symulacje naukowe i bioinformatykę.

Aby proces ten działał sprawnie, Amazon Kinesis ułatwia zbieranie, przetwarzanie i analizowanie w czasie rzeczywistym strumieniowanych danych, abyś mógł uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym i szybko reagować na nowe informacje.

Amazon Kinesis, Lambda i EMR


Dzięki ponad 4 miliardom interakcji zarejestrowanych w ponad 50 krajach, NetDirector® BI jest używany przez wiodących producentów


 

Zrozumienie zaangażowania konsumentów

Proces zakupu samochodu jest złożonym i wielowymiarowym procesem, więc dane muszą być ustrukturyzowane, aby były użyteczne. NetDirector® BI wychodzi poza tradycyjne modele analityczne pierwszego/ostatniego kliknięcia i skupia się na zachowaniach konsumentów i ich interakcjach w dłuższych okresach.

Mapowanie geograficzne
Mapowanie geograficzne pozwala nam zrozumieć, gdzie na rynku nie tylko z czym mają do czynienia użytkownicy, ale także zapotrzebowanie na informacje o markach/modelach, dane wyceny badające, jakie pojazdy są wprowadzane na rynek oraz fizyczne zasoby w tym regionie. Planowanie nowych lokalizacji handlowych, udowadnianie efektywności tych lokalizacji lub sukces marketingu regionalnego może być łatwo ustalone i modyfikowane w czasie.
Big data muszą umożliwiać i udoskonalać strategię operacyjną. Dzięki kontekstowym nakładom działań marketingowych, wahaniom sezonowym i dużym wydarzeniom, podejmowanie decyzji jest proaktywne i oparte na trendach we wszystkich platformach cyfrowych.

Jesteś gotowy? Do dzieła.

*
*
*
*
*
Product of Interest: