Wsparcie

Pomagamy gdy tego potrzebujesz.
9:00 - 17:00 - Poniedziałek - Piątek

 

100% zadowolonych klientów

Zendesk , 31 grudnia 2018

Najlepsze wsparcie

GForces zobowiązuje się do zapewnienia klientom jak najlepszej obsługi. Nasz zespół wsparcia składa się z wysoko wykwalifikowanych osób, które posiadają dogłębną wiedzę na temat naszej technologii NetDirector®. Są one pierwszym punktem kontaktowym, kiedy potrzebna jest pomoc.

Kontakt z nami:

9:00 - 17:00 - od poniedziałku do piątku

Dwie godziny - standardowy czas reakcji

Wsparcie, gdy tego potrzebujesz

Zdajemy sobie sprawę, że nasza wiodąca w branży technologia powinna być wspierana przez wiodący w branży zespół. Dążymy do codziennej współpracy z Państwem, abyście byli zawsze zadowoleni z naszego oprogramowania NetDirector®.

Jesteśmy zawsze pod ręką, aby zapewnić Ci najnowsze aktualizacje i dzielić się naszym doświadczeniem w zakresie oprogramowania. Możemy również zapewnić:

Sprawozdania o stanie prac

Propozycje i ulepszenia strony

Zapewnienie najnowszych i nadchodzących funkcji


 


 


 

Statystyki naszych kluczowych usług

Lipiec 2018

97.9%*

Średni wynik zadowolenia klienta

35.6%*

Zadania rozwiązane jednym dotknięciem
(Za pierwszym razem)

58 mins*

Średni czas pierwszej reakcji

*Zendesk 2018